Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 11:16:52 MET

DanielJanicki@gmail.com napisał(a):

[...]

> Jestem młodym gniewnym, a najbardziej nie lubię jak ktoś mnie
> ogranicza (wprowadza cenzurę) i mówi że to nie ograniczenia, albo
> pluje mi w twarz i mówi że deszcz pada.

Czyli, jeżeli dobrze zrozumiałem, w gruncie rzeczy chodzi Ci o to, że w
chwili obecnej TP nie chroni swoich użytkowników przed infekcją (np typu
zombi) ich komputerów ale pod hasłem takiej ochrony defacto blokuje
takie zasoby, do których te już zainfekowane zombi probują się łączyć.
Tego typu blokowanie uważasz, za wyczerpujące definicję cenzury? Czy
tak?

j.

--
Orle pióra, kaczy chód,