Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: <DanielJanicki_at_gmail.com>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 17:52:35 MET

On 2 Sty, 16:14, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:

> Duze telekomy w rozwinietych krajach Unii Europejskiej powycinaly 25
> bez mrugniecia okiem.
>
> Podobnie jak _wszyscy_ powycinali klientom smtp bez uwierzytelnienia i
> jakos ani sie swiat nie zawalil, ani klientow nie ubylo.
>
>   MJ

POowycinac jedne port z danego IP to ok może jakoś przełknę ale jak
blokują cały serwis to sorki ale to zajerzdza cenzurą oczywiście jak
będzie to w regulaminie podczas podpisywania umowy to się musze na to
zgodzić albo nie brać usługi a tutaj z dnia na dzień. Kto mi zwróci za
abonament na serwerze który jest przyblokowany ? Jakieś reguły musza
być