Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 09:55:34 MET

Paweł Tyll wrote:

> Na pewno ma, ale nieobsługiwanie tysięcy zgłoszeń o treści 'port 25 mi nie
> działa' ma widać większe ;)

a ja własnie wygenerowałem zgłoszenie, wprawdzie gimp mnie ni ziębi ni
parzy, ale w imie dobrej sprawy poświęciłem kilka minut na wygenerowanie
zgłoszenie w którym syntetycznie opisałem problem

z przyłacza DSL4000 do którego przypisana jest klasa adresowa
83.12.46.144/29 nie działa routing do www.gimp.org (128.32.112.245),
polecenie traceroute i mtr wykazuje, że problem leży po stronie routera
uslugowego szcz-ru1.idsl.tpnet.pl (213.25.2.213) nalezacego do TPNET.
Problem ten nie wystepuje przy łaczeniu się z hostów nie należących do
sieci TPNET.

--
http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow