Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Paweł Tyll <p_at_wytnij.75.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 03:38:50 MET

On Thu, 01 Jan 2009 03:31:53 +0100, Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> wrote:
> Przeciez wiadomo ze kwestie spamu z neostrad TPSA moze zalatwic
> w mgnieniu oka - wystarczy odfiltrowac wychodzace tcp/25 (dokladnie
> tak samo jak robia to z portami "windowsowymi").
Porty windowsowe nie mają praktycznie żadnego sensownego zastosowania.
Port 25 jak najbardziej. W makroskali trudno jest rozsądnie wyciąć port 25
(czyli ograniczyć do 5 różnych IP w skali 24 godzin).

> Widocznie to nie o to chodzi. Watpie czy dla TPSA spam lub walka z nim
> ma jakiekolwiek znaczenie.
Na pewno ma, ale nieobsługiwanie tysięcy zgłoszeń o treści 'port 25 mi nie
działa' ma widać większe ;)