Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 00:04:24 MET

Marcin Gryszkalis wrote:

> Hm... z ciekawości, mógłbyś zaproponować jak zrobić *za darmo* działający
> serwer smtp wymieniający (=wysyłający i odbierający) pocztę ze światem
> posiadając jedynie komputer i neostradę?

nie mógłbym powiedzieć, bo ja tego nie robiłem, znam kolesia (w wieku
gimnazjalnym), który nie mogąc wyciągnąć od mamusi 10zł miesięcznie na
publiczny adres IP, uruchomił gdzieś tunel i publiczny, stały adres IP
dostał.

może nie działało to szczególnie efektywnie, ale w przedmiotowym wypadku
(ktoś ma ochote uczyć się w domu administrowania) znakomicie rozwiązuje
problem ucząc kilku rzeczy na raz, a potem taki koleś pójdzie gdzieś do
roboty i będzie mógł się pochwalić, jak samodzielnie potrafił
rozwiązywać problemy

--
http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow