Re: Play w usłudze PlayOnline blokuje połączenia VoIP

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 31 Dec 2008 - 08:10:33 MET

Sebastian Rusek wrote:

> Blokuje, nie blokuje....
> Nasuwa sie tylko pytanie: po co Ci VoIPoGSM?! Żeby telegrafem nadawać?! ;)

skoro płaci się kupe piniędzy za ten ich Internet po UMTSie,który
podobno jest konkurencyjny wobec stacjonarnego, to dlaczego nie mogę
korzystać z VoIPa ?

osobiście jestem zdania, że ten cały UMTS nadaje się do pewnych
zastosowań, a w zasadzie nie nadaje się do niczego. Videorozmowy
wyglądają jak skype, czy inna zabawka, ssh co chwile zrywa niezaleznie
czy to jest GSM czy 3G

--
http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow