Re: A'propos gwarantowanych przepustowo??ci :-)

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Tue 30 Dec 2008 - 20:39:37 MET

Mateo wrote:

> gdybys mi - jako bieglemu tak pyskowal
>
> to zabezpieczylbym _wszystkie_ dane

a wiesz że za złośliwość ktoś predzej czy później odpłaci Tobie
złośliwością i nie masz gwarancji że będzie to zgodne z prawem ?

przy rozmowach z takimi co chcą wiedzieć wiecej niż powinni ogarnia mnie
amnezja. nie wiem, nie pamiętam, nie przypominam sobie, może tak było
ale nie jestem pewien, tego hasła już nie wpisywałem z pół roku i nie
mogę sobie przypomnieć jakie to było

a jak zabiorą sprzęt to cóż.... pora przenieść biznes do innego kraju bo
w tym nie da się normalnie funkcjonować, pomijając fakt, że już na
poziomie jednoosobowej, trzyserverowej firmy,ze względów bezpieczeństwa
każda z maszyn stoi w innej lokalizacji, należącej do innego właściciela
(na wypadek pożaru, powodzi, akcji przeciwników politycznych itd)

żeby było jasne - gdybym robił coś nielegalnego to NAPEWNO korzystałbym
z systemów rozproszonych przechowujących dane w wielu różnych miejscach,
w wielu różnych krajach

--
http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow