Re: A'propos gwarantowanych przepustowo??ci :-)

Autor: <venglin_at_freebsd.lublin.pl>
Data: Tue 30 Dec 2008 - 20:55:25 MET

On 30 Gru, 20:09, Mateo <ma...@ip24.pl> wrote:
> gdybys mi - jako bieglemu tak pyskowal
> to zabezpieczylbym _wszystkie_ dane
> lacznie z kartami pamieci z aparatow, komorkami, dyskietkami, plytami CD
> i innymi - w zgodzie w prawem oczywisce

I później Skarb Państwa płaciłby za Twoje działania ;)

> a jesli prowadzisz dzialanosc gospodarcza jako osoba fizyczna to jeszcze
> mozna by sie zastanowic czy aby w domu czegos nie masz - bo firma to Ty ...

Na szczęście tak nie jest w moim przypadku. Zresztą, nie mam w domu
płytek nagrywanych własnoręcznie. Same oryginały + dyski zaszyfrowane
TC, a ich backupy - na serwerach poza granicami kraju.

Przy okazji - jest takie przysłowie: nosił wilk razy kilka, ponieśli i
wilka. Też pracowałem dla policji przy analizach tego typu. W końcu
przyszli i do mnie - moi koledzy. Uważaj, żeby na Ciebie nie trafiło ;)