Re: [ 100 Mbps - luksus wielki ]

Autor: Łukasz Bromirski <toor_at_127.0.0.1>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 18:16:31 MET

On 2008-12-29 17:55, futszaK wrote:

> a ile mam tego uploadu dać, skoro sam mam go w sumie 1 mega (z czego
> połowa idzie na ACK do www i zapytania do DNSa) ?

Nie próbowałem bynajmniej atakować Ciebie tylko pokazać trend - ja
mam na osiedlu dostawcę mającego abonamenty dokładnie również
asymetryczne, a za symetryczne rządzającego dodatkowych pieniędzy.

W tym kontekście te 100Mbit/s (zostawmy z boku przez kogo i jak
proponowane) wygląda bardzo atrakcyjnie. Polska asymetrycznością
stoi.

> owszem, moge dokupić w cenie (ostatnio mi zaproponowano) 350zł za
> megabit, ale nie po to prowadzę sieć, żeby sponsorować tego, kto mi
> dostarcza łącze w świat

:)

> jakbym miał łacze w cenie 100zł za megabit (nawet bez krajowej tepsY)
> to bym wziął 10 i nie byłoby tego problemu, a za pół roku stac by
> mnie było na podwojednie prędkości łacza bo by się wiara masowo
> podłaczała do mojej sieci

Tak już z ciekawości zapytam - ile masz abonentów?

--
"Don't expect me to cry for all the     |               Łukasz Bromirski
  reasons you had to die" -- Kurt Cobain |    http://lukasz.bromirski.net