On 24.12.2008, Reniferu <dziki@dziki.zwierz> wroted:
>> w zwiÄ
zku z czym klient tak czy owak kupuje kota w worku.
>> Co jest impulsem w kierunku degeneracji rynku.
>
> Totalna bzdura, jest rzeczÄ
caĹkowicie normalnÄ
, Ĺźe w najniĹźszym
> segmencie cenowym czegokolwiek istniejÄ
bardzo duĹźe kompromisy
> jakoĹciowe, dlatego teĹź kupujÄ
c cokolwiek z tego segmentu podstawowÄ
> czynnoĹciÄ
jest zapoznanie siÄ z opiniami innych uĹźytkownikĂłw.
NaprawdÄ nie mam ochoty po raz kolejny powtarzaÄ tego samego, sorki.
Poguglaj sobie na "market for lemons", nazwiska Akerlof, Spence, Stiglitz.
Brak moĹźliwoĹci wiarygodnego okreĹlenia jakoĹci towaru/usĹugi powoduje
powstanie negatywnej selekcji i prowadzi do degeneracji rynku. Segmentacja
nie z tym nic wspĂłlnego.
GS
-- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl> Nocturnal Infiltration and Accurate KillingReceived on Wed Dec 24 16:30:03 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 24 Dec 2008 - 16:40:01 MET