Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Dec 2008 - 16:35:08 MET

On 24.12.2008, Reniferu <dziki@dziki.zwierz> wroted:

> Totalna bzdura, jest rzeczą całkowicie normalną, że w najniższym
> segmencie cenowym czegokolwiek istnieją bardzo duże kompromisy
> jakościowe, dlatego też kupując cokolwiek z tego segmentu podstawową
> czynnością jest zapoznanie się z opiniami innych użytkowników.

Naprawdę nie mam ochoty po raz kolejny powtarzać tego samego, sorki.
Poguglaj sobie na "market for lemons", nazwiska Akerlof, Spence, Stiglitz.
Brak możliwości wiarygodnego określenia jakości towaru/usługi powoduje
powstanie negatywnej selekcji i prowadzi do degeneracji rynku. Segmentacja
nie z tym nic wspĂłlnego.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing