Re: czy ma kto¶ jakie¶ info o promocjach na internetdsl

Autor: MM <spam_at_spam.invalid>
Data: Sun 21 Dec 2008 - 22:51:52 MET

news <nospam@spam.xxx> wrote:

> Standardowe pisemko, kolega z &tp podpowiadal zeby nekac do bolu az zrobia.

Nawet jeszcze nie pisemko, tylko telefon z... Zielonej Gory (choc jestem
z okolic Trojmiasta). Wyraznie byla mowa o sprzecie (ze jest tam Siemens
na ktorym sie nie da, a jakby byl Lucent to by sie dalo), nie o linii.

> Lepszym pomyslem jest pogadanie z technikami oni beda wiedzieli skad jest
> problem. Dobrze pogadasz to Ci wybiora lepsze pary albo wymienia przewodzik.

Linia nie powinna byc problemem, SNR rzedu 24-27dB, a przy 12dB (kiedy
niedawno byla uszkodzona linia, telefon nie dzialal tylko glosny brum)
DSL jeszcze dzialal, czyli jest spory zapas.

> Parametry lini sprawdzisz sobie tym programikiem
> http://shadow.sentry.org/~trev/4200.html zakladka ADSL.

Mam 5100 (dziala nieprzerwanie od jakichs 5 lat), ale tez da sie czytac
statystyki przez SNMP i mrtg robi wykresy.

> ^^^ to jakis przeciek czy zakladasz ze tak bedzie? Bo to chore ceny.

Taka rzeczywistosc - umowa z listopada 2007 na 2 lata, w aktualnej wtedy
promocji (jak sama nazwa wskazuje) wiosennej. Niestety promocja "upload
za 1zl" pojawila sie zbyt pozno i jest tylko dla nowych, nie dla juz
zlapanych. A wczesniej byl DSL 1000 na czas nieokreslony (jak za zboze)
i na cos trzeba bylo sie w koncu zdecydowac.

> Zalezy co maja poprawiac jak tylko Twoja linie to koszt firmy zewnetrznej +
> material. Ciezko tak ocenic gadaj z technikami oni Ci wszystko powiedza.

Jakby jeszcze byla mozliwosc kontaktu z technikami. Ale jesli prawda
jest to co mi mowiono przez telefon, wyglada to raczej na brak ADSL2+.