Re: Internet za darmo ? Do zrobienia w ciÄ…gu miesi xIVjYSAhISE

Autor: xarafaxz_at_[tnij_ta]gmail.com <xarafaxz_at_[tnij_ta>
Data: Thu 11 Dec 2008 - 04:00:16 MET

Krzysztof Halasa wrote:

> Nie wiem jak w Netii, ale w TPSA sie z czyms takim nie spotkalem.
> Zarowno w przypadku Neostrady (=ADSL), Internet DSL (=ADSL) ani
> Polpaka (2 HDSLe), dwa ostatnie wysycone prawie caly czas w obie
> strony.
>
> Jesli ktos kupuje 2 HDSLe z LB, to chyba wlasnie po to, by generowac
> ruch? W przeciwnym przypadku wystarczylby jeden.

Bierz poprawkę na to że mówisz o Internet DSL i Polpaku. A są to usługi po
słusznej i przygotowanej na taką właśnie ewentualność cenie.

Jeżeli zrobisz coś takiego na internecie "promocyjnym" na 1 Mbit za 19.90
zł, to najpierw ciebie przytną a jak im zgłosisz problem to dostaniesz BMT
i propozycje rozwiÄ…zania umowy.

A propo overbookingu to stosujÄ… go tak samo duzi jak i mali. Mali
najczęściej tylko na wyjściu, a duzi praktycznie wszędzie: styki z innymi,
warstwa dostępowa, szkielet.