Re: średnia cena 1Mbps w polsce

Autor: xarafaxz_at_[tnij_ta]gmail.com <xarafaxz_at_[tnij_ta>
Data: Wed 19 Nov 2008 - 19:18:41 MET

Zbigniew Sikora wrote:

> A ja chciałbym Was zapytać o coś w kwestii TPSA. Kilka lat temu
> korespondowałem z pewną kobietą oferującą mi - w imieniu TP SA - dość
> atrakcyjne warunki dostępu ATM. Temat upadł, dostęp do TPNetu robiliśmy
> tranzytem - jak wszyscy. W tej chwili bardzo by mi się to znów przydało.
> Niestety, nie mogę odnaleźć namiarów na nią. Czy ktoś z Was zetknął się

A był to ATM z BGP czy zwykły www-access ?
Obecnie obiło mi się o uszy że ceny są sztywnie ustalone. Jakakolwiek próba
negocjacji bardzo wszystko przedłuża, a ostatecznie wychodzi na to samo.
Jeżeli chodzi o łącza z BGP to w TPSA dopłaca się do tego straszne sumy,
szczególnie jeżeli ma to być na ATM.