Re: średnia cena 1Mbps w polsce

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Wed 19 Nov 2008 - 10:12:46 MET

On 2008-11-18 23:06, K wrote:
> [...]

A ja chciałbym Was zapytać o coś w kwestii TPSA. Kilka lat temu
korespondowałem z pewną kobietą oferującą mi - w imieniu TP SA - dość
atrakcyjne warunki dostępu ATM. Temat upadł, dostęp do TPNetu robiliśmy
tranzytem - jak wszyscy. W tej chwili bardzo by mi się to znów przydało.
Niestety, nie mogę odnaleźć namiarów na nią. Czy ktoś z Was zetknął się
z tą osobą i mógłby mi pomóc ? Nie dam sobie nic uciąć, ale wydaje mi
się, że miała na imię Beata. Pytam o to ponieważ właśnie otrzymana - via
"opiekun" - oferta bezpośrednio z Tepsy spowodowała ochlapanie kawą
monitora w wyniku ataku śmiechu.

--
z.