Re: dorobic jako ISP

Autor: mateo <mateo_at_ip24.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 21:37:14 MET

Wasyl pisze:
> hej, przyznam ze nie zastanawiam sie nad konkretnymi cenami
> a dziekuje za pytanie bo to zmobilizowalo mnie aby sie nad tym zastanowic;)
> mysle ze minimum chcialbym:
>
> kolokacja (100zl netto) + prad (pewnie ok 50zl) + net (jakies 60zl
> netto/Mbit) bez limitu transferu oczywiscie
> moglbym udostepnic pasmo od 1 - 40Mbit na dzien dziesiejszy, w perspektywie
> czasu wiekszy wolumen

tak jak juz gdybasz to pomysl o tym,
ze przyjdzie klient z duzym serwerem ktory ma 4 zasilacze
na dzien dobry wywali Ci bezpieczniki / zabezpieczenia w UPSie
( na spin-up'ie ;) )

a jak juz to pokonasz to sie okaze ze bierze ponad 400 Wat i na prad nie
wyrobisz z oplat...

jak juz koledzy zauwazyli klima wczesniej czy pozniej Cie bedzie czekac,
a ona tyz prad zjada namietnie

--
Mateo