Re: Neostrada & CHAP authentication failed: duplicate address detected

Autor: Marek Marczykowski <marmarek_at_spam.nie>
Data: Fri 07 Nov 2008 - 12:58:56 MET

On 2008-11-06, Tomasz Lemiech <szpajder@staszic.waw.spamy-won.pl> wrote:

> [...]
> Zatem skoro "duplicate address detected", to znaczy, 偶e BRAS tak
> twierdzi, a on raczej wiele lepiej ni偶 Windows.

> Chyba nie s膮dz臋, monitorowanie, czy na kt贸rym艣 z BRAS贸w nie przepe艂nia
> si臋 pula adres贸w IP do rozdania, to do艣膰 podstawowa sprawa... wi臋c je艣li
> rzeczywi艣cie taki problem wyst膮pi艂, to my艣l臋, 偶e powinno to zosta膰 do艣膰
> szybko zauwa偶one i poprawione. Z drugiej strony przydzielanie
> zduplikowanych adres贸w to raczej do艣膰 dziwny objaw takiego problemu,
> wi臋c mo偶e jednak chodzi o co innego. Mo偶e si臋 baza leas贸w rozsypa艂a?

Mi po godzinie wiszenia na bl potwierdzili, 偶e "zabrak艂o adres贸w w puli"
i pracuj膮 nad tym... Z tym, 偶e problem zaobserwowa艂em ju偶 w zesz艂膮
艣rod臋, potem by艂 spok贸j, ale od wtorku z powrotem to samo (w godzinach
wieczornych - rano dzia艂a dobrze). Oficjalna rada jak膮 dosta艂em to:
"pr贸bowa膰 wielokrotnie, za kt贸rym艣 razem mo偶e si臋 uda". Pe艂ny
profesjonalizm...

> Nie wiem, ale przede wszystkim masz prawo do z艂o偶enia reklamacji na
> pi艣mie i od tego nale偶a艂oby zacz膮膰.

Nie pr贸bowa艂em jako艣 bardzo, ale jedyne co si臋 dowiedzia艂em, 偶e na
podstawie numer贸w zg艂osze艅 mog臋 walczy膰 o obni偶enie rachunku za
niedzia艂aj膮cy czas...

--
Pozdrawiam,
Marek Marczykowski          |   gg:2873965