Re: Dlaczego nie ma ??czno?ci mi?dzy TPNET a polskimi serwerami IRCNetu?

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 01:44:59 MET

Użyszkodnik Robert Rędziak napisał:

> Wiele osób sugerowało też prostsze rozwiązania:
>
> - stałą adresację, aby kupa zrobiona przez jednego klienta nie
> spadała drugiemu na barki,
> - blokowanie portu tcp/25.

Po namyśle - jestem za. Dodatkowo stałe IP IMHO ma szansę odciążyć zasoby
platform odpowiedzialnych za przydzielanie IP klientowi od 'wewnętrznego'
abusowania w postaci używania programików tak długo męczących sesję
PPPoE/PPPoA, aż w końcu zmieni się IP, a 'szczęśliwy' posiadacz zmiennego IP
będzie dalej robił, co sobie wydumał - głównie mam na myśli rapidshare i
okolice, tudzież bydło/śmietnik na newsach.

--
TOM