Re: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna rzeczywis dG/Fm8SHLi4u

Autor: Tomasz Ziec <mash_at_elsat.net.pl>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 17:04:28 MET

> pomijając tą kwestie, ale dosyc duzo TV w tej chwili, "dlugo" przełącza
> kanały (i nie chodzi o dostawe tej tresci)

Tylko "długo" to jest pojęcie względne. Sam mam TV cyfrową z
"kablówki" i przełączanie kanałów odbywa się tam poniżej 1s. Nie
wyobrażam sobie natomiast przeglądnięcia >50 kanałów z czasem
przełączania 5 sekund...przecież to musiałbym spędzić co najmniej 5
min aby zobaczyć co leci na kanałach (nie każdego zadowala EPG).

Także czas dostępu to bardzo ważny parametr, czasem pomijany przy
wstępnych założeniach...a dla klienta niezwykle ważny (równie ważny
co bezawaryjna praca).
T.

--
-+= m4sh =+- Tomasz Zięć
mash/na/elsat.net.pl [Powered by aTPa org.]