Re: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna rzeczywis dG/Fm8SHLi4u

Autor: icek2 <icek2_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 11:45:44 MET

futszaK pisze:

> jest sens je wdrażać, skoro są lepsze i co najważniejsze - sprawdzone
> technologie ?
a kto powiedział, ze IPTV to nie sprawdzona technologia?

to jest cyfrowa stacja czołowa z wyjsciem po np. Eth
czym sie rozni ta stacja od cyfrowej stacji czołowej do analogowej
kablówki? tylko wyjsciem strumienia.

> a tego to już nie byłbym taki pewien
to moze inaczej

jak wyobrazasz sobie w a/b/g/n odpalenie 40 roznych strumieni w SD (~4
Mbit) do 1k klientów?
powiedz, chętnie usłysze - naprawde

na radiu sie nie da*

ktoś kto ma FTTB jest IMO (mam nadzieje) w komfortowej sytuacji :)

*ograniczenie finansowe

--
pozdros
icek