Re: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna rzeczywis dG/Fm8SHLi4u

Autor: Robert Rędziak <rekin_at_gm.wkurw.org>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 12:07:19 MET

On Tue, 28 Oct 2008 11:04:07 +0100, futszaK <futszak@gmail.com>
wrote:

> przy wykorzystaniu kabli, które leżą w ziemi od kilkunastu lat

 Kable to jedno, a reszta to drugie. Akurat pracowałem w jednej
 kablówce w czasie, gdy wprowadzała DVB-C i jednym pstryknięciem
 tego nie zrobili.

> a po co pchać cały kontent przez WiFi ?

 Nawet jeśli zrobić to w tak absurdalny sposób, jak mówisz, to
 wystarczy dowolne źródło zakłóceń (tłok w eterze, jakieś siejące
 urządzenie), żeby cały plan poszedł w, sam wiesz co.

> pchamy tylko to, co chcemy wysłać, albo nie ma tego w innych źródłach,
> cała reszta z DVB-S/DVB-T bez potrzeby obciążania radia

 Wybacz, ale jeśli dostawca usług powiedziałby mi, że kanały 1,
 2, 3, 4, ..., n mogę sobie oglądać za pomocą tego urządzenia, a
 A, B, C, ..., X za pomocą jego urządzenia, to kazałbym mu spadać
 i poszedłbym do konkurencji. Ludzi nie interesuje mnożenie
 pudełek, bytów, doktoryzowanie się z przełączania między
 źródłami sygnału (zwłaszcza że sporo telewizorów chyba próbuje
 rozwiązać problem komiwojażera, zanim przełączy się z jednego
 źródła na drugie).

 I wiesz co? Jeśli Ty wychodzisz z założenia, że klient będzie
 sobie coś składał z uzbieranych tu i ówdzie kawałków (a może coś
 znajdzie na złomie i tanio przysposobi?), to wcale mnie nie
 dziwi, że cały Twój biznes bazuje na abonencie za trzy dychy
 miesięcznie, skrętce i tępym switchu z makro, a jak tylko TPSA
 coś bąknie pod nosem, to robisz z tego raban, jakby cały świat
 miał się zawalić.

 r.

robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl