Re: TPSA nullroutuje nie swoje IP

Autor: Przemek Jaroszewski <przemek_at_cert.pl>
Data: Fri 24 Oct 2008 - 12:31:39 MET DST

Grzegorz Janoszka pisze:

> Ale ja nie jestem klientem TPSA, a oni blokują mój adres. Sugerujesz, że
> mam zadzwonić na błękitną i przez 90 minut tłumaczyć pani, że
> znullroutowali mój IP rozgłaszając prefiks /32 po swojej sieci? :)

Sugerujesz, że każdy ma obowiązek umożliwiać dostęp do wszystkiego, co
ktoś w Internecie wrzuci? Wiem, wsadzę kij w mrowisko, ale jeśli ktoś
umieści dziecięcą pornografię to należy każdemu ułatwić dostęp do niej?
A może ktoś nie życzy sobie żeby jego klienci mieli dostęp do
kontrolerów botnetów? A może RBN powinien szczęśliwie istnieć i kwitnąć?
Czujesz, że granica cierpliwości jeśli nawet trudna do ustalenia to
gdzieś jednak istnieje? Może lepiej sprzątać na swoim podwórku tak, żeby
być po jej właściwej stronie?

--
Pozdrawiam
Przemek