Re: problem z DSL?

Autor: Krzysztof \ <kl_at_-nospam-x-com.pl>
Data: Mon 06 Oct 2008 - 13:14:03 MET DST

futszaK napisał(a), dnia pięknego 2008-10-06 12:56:

> zdecydowanie mało

> dla niektórych DSL kontra inne łacze to chwilowo być albo nie być, a na
> takich ruchach jak TPSA poczyniła zawsze część dostawców traci, a inni
> zyskują

Fakt. W bibl. jedyne kable, które są to TP. Wireless jakikolwiek odpada:
bo budynek jest staaary i podlega ochronie, poza tym pełno drzewców
dookoła... A dzierżawa żyłek, wiadomo ile kosztuje i ile ma kosztować...
> Wystarczy wspomnieć:
> 1.Wysokie ceny za dial-up-owy dostęp do Internetu w latach 90tych -
> powstali niezależni dostawcy Internetu, które francetelecomowi spędzają
> do dziś z powiek sen o neostradzie w każdym domu
Oj, pamietam billingi 0202122 ... I codzienne noszenie reklamacji do
biura ;)
> 2.Przykręcenie kraniku z napisem TRANSFER z innych operatorów - część
> zyskała, ale powstały nowe datacenters
>
> Co da obniżenie parametrów usługi InternetDSL, czas pokaże...
Może to chwilowe? Może celowe. A co mówi BOK, 9393? Ktoś wie?

I nowość: jak tu wywalczyć peering z TP (nawet jeden na miasto, gdzie
operatorów od groma i ciut ciut) i nie płacić ca. 200plnów za megabit do
TP ;)