Re: problem z DSL?

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 06 Oct 2008 - 12:56:08 MET DST

Krzysztof \at\ Lewandowski wrote:

> W sumie nigdy nie testowałem pps bo za wiele wspólnego z neozdradą czy
> &dsl nie miałem, ale chyba US na poziomie 60pps a DS 120pps to chyba
> mało jest ;-)

zdecydowanie mało

> A to niech się uryny męczą. Mnie nie intefiksuje ;)

dla niektórych DSL kontra inne łacze to chwilowo być albo nie być, a na
takich ruchach jak TPSA poczyniła zawsze część dostawców traci, a inni
zyskują

Wystarczy wspomnieć:
1.Wysokie ceny za dial-up-owy dostęp do Internetu w latach 90tych -
powstali niezależni dostawcy Internetu, które francetelecomowi spędzają
do dziś z powiek sen o neostradzie w każdym domu
2.Przykręcenie kraniku z napisem TRANSFER z innych operatorów - część
zyskała, ale powstały nowe datacenters

Co da obniżenie parametrów usługi InternetDSL, czas pokaże...

--
Tomasz Kruk
http://net.czarne.net - zapraszamy do współpracy okolicznych operatorów