Re: problem z DSL?

Autor: HaQs <tavic_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Oct 2008 - 16:42:19 MET DST

Czy ja wiem czy to taka zła grupa na ten temat w/g mnie dobra a napewno
lepsza niż: alt.pl.neostrada

Odnośnie problemu fakt faktem jest tego typu problem który opisujesz i wiąże
się on bezposrednio ze zwiekszeniem wysyłu na porcie , swego czasu mialem u
siebie DSL-a 15mb/1,5mb i dsla 8/0,64 i co ciekawe na dslu 8 bez problemu
wysycałem upload i stronki chodziły idealnie natomiast na tej 15/1,5 bylo
widac znaczącą roznice w szybkosci ładowania stron i w sumie tyle az w koncu
okazało sie ze jest jeszcze jakis problem w uploadem na FTP wpiołem sie
bezposrednio w modem i w sumie wysyłając na FTP tpsy transfer na (DSL15)
spadał do 10KB po paru sekundach no czasem skoczył na 30, a na DSLu 8mb
wysył caly czas leciał w granicach 80kb , Co ciekawe DSL 15 wysycał na
wielu uzytkownikach bez problemu upload ale na pojedynczej sesji nie był w
stanie.

Wiec dzwoniłem na 9330 , tam zgłoszenie przyjeli i w koncu ktos oddzwonił i
stwierdzil ze widział juz ten problem i spróbuje cos zrobic, po 2 godzinach
przekonfigurowali port i automatycznie stronki chodziły idealnie i wysył
zachowywał sie tak jak należy

w/g mnie coś jak by MTU było nie halo.

Pozdrawiam HaQs