Re: problem z DSL?

Autor: gu1iwer <gu1iwer_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Oct 2008 - 15:42:31 MET DST

depeq pisze:

> Zanim nastała "era neostrady" czyli >5 lat temu wp odpowiadała na wszystkie
> pingi :)
> A jeśli chodzi o Twojego DSLa to może przełączyli Cię w tryb interleaved?
> Lepszą grupą do takich pytań jest alt.pl.neostrada
>
> Pozdrawiam

no >5 lat temu to miałem SDI i nie było potrzeby mierzyć pingiem bo jak
na tamte czasy działało całkiem dobrze do tego miałem wspomaganie FTP
przez satelitę , hmm i tu taka jakaś zbieżność zachowań , przez satkę
transfery były duże , ale otwieranie stron ... no wiadomo ping . przez
dsl ping niby nienajgorszy transfery super , ale to otwieranie stron ,
hmm . ciekawe czy aby ping nie idzie z dużo wyższym prio niż tcp.
spróbuję jakoś to obejrzeć.
Dzięki i pozdrawiam