Re: [troche OT] rece opadaja - NETIA

Autor: MarekM <muddy_at_wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska>
Data: Tue 30 Sep 2008 - 11:12:12 MET DST

Jacek Osiecki pisze:

> A tu jest telewizor w salonie, w pokoju dziecięcym, w
> sypialni, w pokoju gościnnym - i co, tylko w jednym pełna lista kanałów
> a w pozostałych tvp1+tvp2? :)
> Ja jak tylko się pojawiła możliwość wypowiedziałem umowę polsatowi i
> założyłem UPC - równocześnie zresztą podziękowałem tpsa za sieć i telefon.

Ale to też w kilkuletniej perspektywie trochę "z deszczu pod rynnę": co
prawda UPC wciąż dystrybuuje sygnał analogowy, ale nowe programy będą
się pojawiać w ofercie cyfrowej (bo w analogu miejsca nie ma). Pewnym
jest, że pasmo "analogowe" będzie się zmniejszać na rzecz "cyfrowego",
więc oferta programowa na pozostałych telewizorach też z czasem będzie
się kurczyć...

Marek