Re: [troche OT] rece opadaja - NETIA

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Tue 30 Sep 2008 - 10:35:09 MET DST

Dnia Sun, 31 Aug 2008 18:02:52 +0200, Mikołaj Jopczyński napisał(a):
> Uwazam, ze kablowka na takich osiedlach to zly pomysl - nie dlatego, ze
> my nie oferujemy tv (jest to nasz swiadomy wybor - mowie o blokach).
> Wiekszosc woli satelite...

IMHO się mocno mylisz - w domkach właśnie satelita jest do bani, bo daje
jeden sygnał... A tu jest telewizor w salonie, w pokoju dziecięcym, w
sypialni, w pokoju gościnnym - i co, tylko w jednym pełna lista kanałów
a w pozostałych tvp1+tvp2? :)
Ja jak tylko się pojawiła możliwość wypowiedziałem umowę polsatowi i
założyłem UPC - równocześnie zresztą podziękowałem tpsa za sieć i telefon.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004