Re: [troche OT] rece opadaja - NETIA

Autor: Radosław HORODNICZY <radekh_nouspamzz_at_gmail.com>
Data: Sat 30 Aug 2008 - 14:05:07 MET DST

Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:g972p9$vqt$1@news.onet.pl...
> od 6 tygdni probuje (nieskutecznie) dowiedziec sie co trzeba zrobic aby
> szanowny op zainteresowal sie podlaczeniem nowo budowanego osiedla
> szeregowcow (jakies 100 mieszkan).
>
> nie kumam takiego podejscia - telefony moje do konsultanta pozostaja bez
> odpowiedzi (chyba za duzo zarabiaja).
>
> burdel podobny do tepsianego...
>
> pozdrawiam
> SlawcioD

Zwroc tylko uwage na maly niuans, to ze jest niedaleko
studnia neti to nie znaczy ze wystarczy wrzucic tam kebelek
i wpiasc wtyczke do gniazdka, znajac zycie to pewnie by musieli ciagnac
nowy kabel conajmniej od jakiejs szafy albo od samej centrali
a to juz dla nich moze byc temat nie do przejscia :)