[troche OT] rece opadaja - NETIA

Autor: SlawcioD <slawciod_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Aug 2008 - 22:45:25 MET DST

od 6 tygdni probuje (nieskutecznie) dowiedziec sie co trzeba zrobic aby
szanowny op zainteresowal sie podlaczeniem nowo budowanego osiedla
szeregowcow (jakies 100 mieszkan).

nie kumam takiego podejscia - telefony moje do konsultanta pozostaja bez
odpowiedzi (chyba za duzo zarabiaja).

burdel podobny do tepsianego...

pozdrawiam
SlawcioD

ps. sorry ze wylewam tu swoja flustracje ale juz nie mam na nich
(nietia) pomyslu.
ps2. kable i ich studzienki sa 50m od poczatku osiedla, teren narazie
jest placem budowy, devel ma nawet plany i pozwolenie poprowadzenie
infrastruktury tel-kom (studzienki i inne). wlasciwie wiele, po za
checia i troszku miedzi, nie trzeba...