Re: Jak skutecznie rozmawiać z opiekunem TPSA

Autor: crazy bejbi <tego.adres_at_nie.ma>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 19:17:14 MET DST

Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> ;-) Odnoiszę wrażenie że handlowiec aby negocjować cenę musi dostać
> zgodę swojego szefa i zasłania się czymś takim.

tekst jest super, kiedyś (jak jeszcze się dałem naciągać Panorami Firm)
miałem handlowca który powiedział, że to kosztuje X, ale dla mnie zniżka
30%, potem było 40% a potem zaczął ściamniać, że powyżej to on mis do
szefa - i przy mnie dzownił do "szefa", który niby to "w ostateczności
dla mnie jako stałego/nowego* klienta wyjątkowo się zgadza"

Wojtek

*niepotrzebne skreślić

--
===> www.JuraInfo.pl