Re: Jak skutecznie rozmawiać z opiekunem TPSA

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 14:58:37 MET DST

On Thu, 14 Aug 2008 19:32:32 +0200, "ttt" <tl6@nospamwp.pl> wrote:

>Zle odnosisz wrazenie.

No patrz - chyba nie do końca złe bo dziś znów mam kolejny przykład
który mnie coraz bardziej utwierdza. Dziś dzwonił do mnie facet z
Crowleya. Okazało sie że był na jakimś szkoleniu z jednym z naszych
pracowników i przy okazji zagadał o telefony i internet. Akurat nasz
pracownik wiedziął że szukam łacza do jednej lokalizacji więc podał
telefon do mnie. Pytam o cenę łącza 4Mb bo minimum tyle potrzebuję -
lokalizacja to akurat centrum Warszawy gdzie trochę operatorów jest.
Facet mi wpierw bajki opowiada jak to z nimi będzie wspaniale po czym
wali mi kwotę za którą przy ME tepsy (na warunkach z ich wstępnej
oferty dla tej lokalizacji przed rozpoczęciem jakichkolwiek rozmów)
mógłbym mieć łącze ~12Mb. U innego operatora za cenę ich propozycji
4Mb miałbym od ręki trochę mniej ~8-10Mb. Gdy powiedziałem że mam
oferty za 50-60% jego ceny facet poprosił o mail i do jutra mam dostać
nową ofertę po tym "jak skontaktuję się z naszym działem handlowym".
Swoją drogą fraza "jak skontaktuję się z naszym działem handlowym"
jest dość popularna - słyszę lub czytam ją chyba już od 3 operatora
;-) Odnoiszę wrażenie że handlowiec aby negocjować cenę musi dostać
zgodę swojego szefa i zasłania się czymś takim.

Zdrówko