Re: DNSy dla *.neostrada.pl

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Sun 17 Aug 2008 - 02:30:32 MET DST

Daniel <danielnet@delete.poczta.onet.delete.pl> writes:

> Wczoraj przez jakiś czas w ogóle nie odpowiadały. Znajoma miała problemy
> na neo, brak rozwiązywania nazw. Poleciłem zmienić na standardowe dns-y
> - śmiga. Na pl.internet.komunikaty cisza.

Problemu nie da sie rozwiazac zmieniajac uzywane serwery DNS, bo tu
chodzi o serwery obslugujace zapytania (od wszystkich innych serwerow
i resolverow) o domene np. neostrada.pl, a nie takie rozwiazujace
nazwy tylko dla uzytkownikow neostrady.

Innymi slowy, problem jest po stronie "serwerowej", nie "klienckiej"
(w tym sensie, w ktorym serwer rozwiazujacy rekursywnie cos dla usera
jest klientem).

--
Krzysztof Halasa