Re: Czy ktos wie czy bedzie kontrpropozycja TPSY?

Autor: crazy bejbi <tego.adres_at_nie.ma>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 23:33:57 MET DST

Mariusz Kruk pisze:

> A jak zrobię forward maila, który dostałem? A jak sobie postawię vpn i z
> pracy będę się łaczył do domu? A czym to się różni od proxy?

myślę, że kluczowe będzie wykazanie z jakiego IP było połączenie. Jak z
tego przypisanego w danej chwili do TEGO lokalu a komputer był fizycznie
poza tym lokalem, to jest to złamanie regulaminu.

Proxy pokaże IP przypisane do lokalu, oczywiście można mówić o
anonimowym proxy, ale to raczej porównywalne do tego: nie rozbiję
sąsiadowi w samochodzie szyby, bo "nie wolno", ale jak zrobię to w nocy,
to mnie nikt nie będzie widział - co prawda tak samo "nie wolno", ale
mnie nie będzie widać.

Wojtek

--
===> www.JuraInfo.pl