Re: Czy ktos wie czy bedzie kontrpropozycja TPSY?

Autor: crazy bejbi <tego.adres_at_nie.ma>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 23:28:32 MET DST

jasio pisze:

> Kwaszenie, neostrada i DSL to taki sztuczny podział w TP.
> W netii mozna miec bez problemu staly IP za pare zl miesiecznie.
> Wiec generalnie to jest odpowiednik i neo i DSL.

uważam podział w tp na DSL i neostrade za REWELACYJNY. Aktualnie mam
coraz więcej zapytań z firm, którym się kończy abonament na DSL w tp, a
przedłużenie kosztuje np. 4Mbitówego koło 350 zł + zwiększeni upladu do
512 za chyba coś koło 50 zł .... czy bym im nie zrobił podobnej oferty
ale lekko taniej. Ważne dla nich jest, żeby ew. serwis był z mojej
strony priorytetowy.

I w cenniku mam 4Mbps za 89 zł brutto na 12 miesiące a im jestem w
stanie sprzedać np. 4Mbps za 250 zł netto na 12 miesiące i jeszcze są
zadowoleni, ze mają taniej niż DSL. I dorzucam jeszcze 1Mbps uploadu to
wogóle Klienci płacą i jeszcze bardziej są zadowoleni. Oczywiście przy
takich cenach mnie wtedy stać na to, żeby ich podłączyć na bardzo dobrym
sprzęcie i fama o mojej jakości leci w świat :-)

Wojtek

--
===> www.JuraInfo.pl
Jura Krakowsko-Częstochowska,