Re: EXATEL i ich kwiatki w umowie

Autor: icek <icek2_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Jul 2008 - 14:27:37 MET DST
Message-ID: <g5smjo$8ln$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

icek pisze:
> futszaK pisze:
>> MarC0 wrote:
>>
>>> Piszę ten post by przestrzec was przed pochopnym podpisaniem umowy z
>>> EXATELEM. Bardzo ciekawy zapis maja w umowie (SLA), że awaria to
>>> przerwa w działaniu usługi. Natomiast pogorszenie jakości (działa
>>> 5Mb/s z 10Mb/s)
>>
>> 5 z 10 dokąd ?
>>
>> w szkielecie exatela czy poza nim ?
> ano, mam podobna akcje teraz:
>
> utraty pakietów rzedu 99% - sesja BGP sama umarła :))
> (winny był ich ruter set km ode mnie do którego byłem zaterminowany)
> ba, trzeba było dokonac resetu
>
> reklamacja: i odpowiedz Ex o tym, ze to usterka i że łącze miałem :))
> bo to było pogorszenie tylko :))
>
> nie powiem, klientem Ex jestem od 3 lat, ale teraz to mi wygląda na nowy
> wymysł nowego zarządu.
>
>
i po odwołaniu sie od wyniku reklamacji, dostałem bonifikate.

-- 
pozdros
icek
Received on Sat Jul 19 14:30:03 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 19 Jul 2008 - 14:40:01 MET DST