Re: EXATEL i ich kwiatki w umowie

Autor: icek <icek2_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Jul 2008 - 10:53:15 MET DST
Message-ID: <g4slhu$7kv$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

futszaK pisze:
> MarC0 wrote:
>
>> Piszę ten post by przestrzec was przed pochopnym podpisaniem umowy z
>> EXATELEM. Bardzo ciekawy zapis maja w umowie (SLA), że awaria to przerwa
>> w działaniu usługi. Natomiast pogorszenie jakości (działa 5Mb/s z
>> 10Mb/s)
>
> 5 z 10 dokąd ?
>
> w szkielecie exatela czy poza nim ?
ano, mam podobna akcje teraz:

utraty pakietów rzedu 99% - sesja BGP sama umarła :))
(winny był ich ruter set km ode mnie do którego byłem zaterminowany)
ba, trzeba było dokonac resetu

reklamacja: i odpowiedz Ex o tym, ze to usterka i że łącze miałem :))
bo to było pogorszenie tylko :))

nie powiem, klientem Ex jestem od 3 lat, ale teraz to mi wygląda na nowy
wymysł nowego zarządu.

-- 
pozdros
icek
Received on Mon Jul 7 10:55:07 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Jul 2008 - 11:40:00 MET DST