Re: Problem nie problem .. ale Ciekawostka napewno ..

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 13:36:24 MET DST

On 2008-07-15, Rafał Woźniak <mail@poszedl.w.las.na.grzyby> wroted:

> Zapomniałeś o jednym założeniu: Windows jest "darmowy" bo kradziony.

Zwykle jest wliczony w cenę komputera, "gołych" pecetów nie sprzedaje się
zbyt wiele (co też świadczy przeciwko tej tezie o "u nas wszystko wygra
co darmowe/tanie"). Generalnie, ludzie są wielu rzeczy nieświadomi, że tak
to delikatnie wyrażę, ale to jeszcze nie znaczy, że sama idea "darmowego
Internetu" (w sensie np. wolnego dostępu do municypalnej sieci hotspotów)
jest bez sensu.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>