Re: czarna seria UKE

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Mon 07 Jul 2008 - 11:15:52 MET DST

Osoba icek napisała na pl.internet.polip:

> Brak Możliwości Technicznych
>
> widze ze nigdy klientem TP nie byłeś :))

Byłem, ale miałem tylko abonament telefoniczny ;)
Z brakiem owych możliwości spotkałem się tylko przy sławetnej migracji
do Netii jakieś 2 lata temu. Wszystko obiło się o to, że miałem
abonament nie w TP, a wtedy nie można było mieć BSA nie będąc abonentem
TP. Oczywiście nikt mnie o tym łaskawie nie poinformował.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur