Re: czarna seria UKE

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Sat 05 Jul 2008 - 17:59:42 MET DST

> Prezes UKE jak zwykle blyszczy w mediach, grzmi i grozi, choc tak naprawde
> dzialania nie daje absolutnie zadnych rezultatow, marnowanie pieniedzy
> podatnikow ;/ Chcialbym aby ktos mi wskazal jeden przypadek kiedy TP
> zaplacila duza kare, badz jeden przepis ktory znaczaco wplynal na rozwoj
> uslug ;/

oj kolego, a pamiętasz słynną podwyżke za dzierżawki połączoną z obniżeniem
opłat za trakty cyfrowe (coś jak handel ze związkiem radzieckim) ???

Osobiście z Panią Strężyńską walczyłem o to żeby anulować to co UKE
wcześniej
zaakceptowała bo im TP wode z mózgu zrobiła.
To mogło uwalić dość sporo małych firm, radia nie były wtedy tak tanie a i
przepustowości
na miedzi były wystarczające do świadczenia usług.
Sami o mało kilku lokalizacji nie posprzątaliśmy. Teraz to już nie ma
znaczenia
(chociaż tfu tfu, tak do domq mam pociągnięte), ale wtedy to była rzeźnia.

Media też swoje mają za uszami, często dziennikarze nie mają zielonego
pojęcia
o temacie, ale piszą coś co "wzbudzi emocje". A co kto naprawdę
powiedział... ech..

Marcin