Re: czarna seria UKE

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sat 05 Jul 2008 - 23:44:33 MET DST

Osoba Wojtek /aquaz/ Dziubiński napisała na pl.internet.polip:

> Ludzie miesiącami czasem czekają na podłączenie internetu po BSA od
> Netii, żeby w końcu otrzymać informację, że BMT. W przypadku awarii
> klient staje się piłeczką ping-pongową odbijaną od TPSA do Netii. I to
> też często trwa tygodniami.
> Bardzo dziękuję za taką "poprawę".

Mi podłączyli w jakieś 5 dni. Gdyby nie pani Streżyńska, dalej użerałbym
się z wiecznie niedziałającą radiówką, bo na neostradę mnie nie stać. A
tak - 0 awarii od aktywacji i zawsze szybki dostęp.

Obsługa przy takich podłączeniach wiadomo jaka jest, ale klient BSA i
tak ma lepiej, niż klient neo. Na resztę się nic nie poradzi.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur