Re: czarna seria UKE

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 07 Jul 2008 - 10:39:23 MET DST

Wojtek /aquaz/ Dziubiński wrote:

> BSA wpłynęło na rozwój usług? Nie wydaje mi się.
> Ludzie miesiącami czasem czekają na podłączenie internetu po BSA od
> Netii, żeby w końcu otrzymać informację, że BMT. W przypadku awarii
> klient staje się piłeczką ping-pongową odbijaną od TPSA do Netii. I to
> też często trwa tygodniami.
> Bardzo dziękuję za taką "poprawę".

ale urozmaicenie usług jest, ludziom się wydaje że jak nie w TPSA to
będą mieli Internet w Netii albo Tele2 a jak nie ma sieci to nie ma nic
i już.

Mam taką jedną klientke do której co i rusz wydzwaniają odnośnie
neostrady, netii, tele2 i ciagle odbija się o BMT a ta naiwnie wierzy że
ktoś ją tam tanio podłaczy i od 1.5 roku buli mi za neta na czas
nieokreślony bo nie chce podpisać umowy terminowej

futszaK