Re: Problemy z ADSL w Netii

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Sat 05 Jul 2008 - 17:53:37 MET DST

> Do R/LPDU standardowe łącze operatora alternatywnego zostało określone
> jako STM-4.
> Wierzysz, że do każdego DSLAM-a wewnątrz sieci TP jest dopięty STM-4? IMO
> FNW ;-)

nie jest, standardowo dopinają STM-1, a często 2xSTM-1 bo 2ga leci albo do
kolejnego
DSLAMa albo jest backupem.
Wielokrotnie ogranoleptycznie widziałem.

> Podobno zdarzają się wypadki wieszania DSLAM-ów na kilku zagregowanych
> FR-ach :-)

a nie zdzwiwił bym się, pewnie tam gdzie szkłem nie dochodzą a usługę trzeba
świadczyć.
W normalnych warunkach to może dobrze funkcjonować jeżeli się nie przegnie z
wielkością
ruchu, ale w korporacjach inni sprzedają a inni błagają o rozbudowe dostępu
bo wszystko zdycha...
a po miesiącach walki "srają" na to wszystko.

Marcin