Re: Problemy z ADSL w Netii

Autor: TaKeN TaKeNoWsKi <taken_at_cutwset.edu.pl>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 13:53:43 MET DST

> Czy macie może jakieś pomysły, co mogę zrobić w mojej sytuacji?

Zadko tu pisze... wiecej czytam ale postaram Ci sie odpowiedziec bo
wszystkie odpowiedzi duzo mowia ale nic wprost.
Jedynie co mozesz zrobic to zmiana operatora, swego czasu tepsa ciela ostro
ruch do taskow, pozmanow - podejrzewam ze to podobna polityka.
Pozatym BSA Netii to wytaniona wersja internetu podobnie jak neozdrada - jak
ktos napisal trzeba placic tepsie za linie, urzadzenia, zatrudnic ludzi w CC
itd.. a to kosztuje... wiec netia idzie nie na jakosc tylko na ilosc... bo
czym wiecej klientow tym wiecej sa do przodu nie patrzac na jakosc
swiadczonych uslug i klienta koncowego - dlatego poszukaj jakiegos lokalnego
dostawcy internetu - podejrzewam ze jak podasz miasto paru sie tu znajdzie
:-)
A tak w ogole ja tez gram w WoWa i mam 53ms, w szczycie 89ms - lacze mam od
firmy ktora bierze lacze od TKTelekom - i nie moge narzekac.
Tylko że za 512kbit/s nie place 32 zł z VAT tylko DUZO wiecej ale nie wazne
na jakie porty docelowe sie lacze, nie wazne czy to ftp,www czy jakas gra
sieciowa - place za pelny dostep do internetu z gwarantowanym laczem a nie
za dostep do www :-)
Pozdrawiam
TaKeN