Re: Kto filtruje?

Autor: Marcin J. Kowalczyk <kowalma_at_kowalma.kom>
Data: Wed 02 Jul 2008 - 16:49:59 MET DST

Michal W. pisze:
> Oj przyjacielu chyba nie wiesz jak dzialaja korporacje ;)

ojj true... z mojego boiska. Mialem jechac do PL (pracuje w Amstedamie)
zrobic downgrade pewnego software'u (trzeba bylo zeby mozna bylo zrobic
upgrade) ale skonczyl nam sie budzet na podroze... Co zrobila
korporacja? Zaplacila firmie ktora dostarcza software za downgrade :-)
zapewne zaplacili wiecej niz bilety lotnicze
amsterdam->warszawa->asmterdam + 1-2 nocki w hotelu

Inny przyklad - kolega byl 3 tygodnie w Zurichu - i co 4-5 dni mial inny
hotel bo akurat w innym bylo 15e taniej na nocce.. A to ze tanszy hotel
byl daleko od miejsca pracy to bral taksowke za €60 :P

w korporacji nic mnie nie dziwi :P