Re: dostawca internetu / lokalizacja: toruń

Autor: <aalf_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 22:26:45 MET

> Czy nikt nie korzysta w kraju np. z interesującej mnie firmy Exatel i nie
> może się wypowiedzieć o jakości, cenach, problemach, kruczkach itp. ? :-)
> Więcej współpracy! :-)

Nie wiem jak trafisz - autopsja ze "stolycy"

Wady exatela
- zeeeeeeeeeeeeeeeeeestawiaja lacze dluuuuuuuuuuuuuugo
- przy sla 4h naprawa czasem okazuje sie ze problem dotyczy klikniecia w
klawisze ale
  "klawiszo-wladny" dowiedział się o tym 7h po zgłoszeniu i po next 10 min
bylo po problemie
- jak trafisz na niekumatego handlowca to zlote góry ci obieca i tylko
obieca

Zalety
- Jak już zestawią i nikt nie grzebie to dobrze dziala - odpal-zapomnij

Porada
Od razu w umowie wstepnej zapis o odszkodowaniu za:
- brak uruchomienia w uzgodnionym okresie np 10x abonament
- przekroczenie czasu naprawy SLA - np 1x abonament za kazda godzine
przekroczenia
- przekroczenie czasu sla umozliwia zerwanie umowy z przyczyn..operatora