Re: siec MESH - pytanie

Autor: Jarek Marciniak <jarek_at_satserwis.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 22:07:04 MET

> z tym najlepsze to chyba troche przesadziles ;)
> Pod jakim wzgledem sa w/g Ciebie 'naj', jakie byly kryteria tej oceny ?

Kryteriów było bardzo wiele, nie sposób ich tu wymieniac - generalnie
najwazniejszy był aspekt mozliwości budowy bardzo dużego systemu, jego
późniejsze zarządzanie i jego niezawodnośc (jak również koszt późniejszej
eksploatacji). Filadelfia (całe miasto - a małe to ono nie jest) ostatecznie
zrealizowana została na Motoroli.

> Z innej beczki - idac dalej tym tropem zaraz stwierdzimy, ze Canopy motki
> tez jest 'super' co nie koniecznie musi byc prawda ;)
> Jakis czas temu mialem okazje ogladac kleske Canopy w KPSI :P

A co w nich kiepskiego??? Na czym polegało to odlądanie? No i co ma do
rzeczy PtP (właściwie jeszcze Orthogon Systems - bo taki był instalowany w
KPSI przez Logon) do MESH'a Motoroli (do niedawna jeszcze Thropos)?

> Mozesz podac jakies konkretne narzedzia ?
>
> PS: strasznie ostroznie dozujesz ilosc udzielanych informacji ;)

Bo niestety, podaję tyle ile mogę podac.

Pozdr.
J.