Re: Nowa usługa Biznes Pakiet IP - tp - symetryczne 4mb po SHDSL

Autor: glappo <gIappo_at_banitaSP.plAM>
Data: Tue 26 Feb 2008 - 18:24:46 MET

HaQs pisze:

> no tak wlasnie sie spodziewam ze pewnie bedzie brak warunków , jakos mi
> tak strasznie nie zależy biorąc pod uwage że do tej usługi nieda sie
> uzyskać zadnych IP :/

nie zapomnij dac znac jak dostaniesz odp z tp oraz ewentualnie podac
rejon pl
w kazdym razie cennik jest ciekawy, no a ostanio to tp juz mnie zadziwia
ceny wiadomo jakie ale na instalacje:
- evpn czeka sie 6-8 miesiecy (z tego nawet 6 miechow zatwierdzenie
inwestycji a potem z gorki )
- metroeth tylko naprawde duze miasta i czeka sie j/w
- fr mam ostatnio brak polek na cetrali, wiec tez czekam az sie pojawia
- ale z dsl i neo dla ludu nie ma problemu ;-)