Re: Metroethernet

Autor: glappo <gIappo_at_banitaSP.plAM>
Data: Tue 26 Feb 2008 - 18:18:43 MET

Krzysztof Ścierski pisze:

> Na początku standardowe 800120811 (oidp)- polpak, poźniej miałem nr
> jakiś bezpośredni (stacjonarny bo z komórki na 800 się nie dało). to
> było z 2/3 lata temu. Od roku już nie mam fr. Pamiętam jeszcze, że
> łączyli mnie bezp. do administratorów.

to mozna to nazwac, stare dobre czasy ;-)
3-4 lata temu jakos jak mialem dos na fr to zglosilem na 0800, mocno
naciskajac to zadzonil do mnie jakis pan ze dla mnie jednego to
sysadmina nie beda sciagac, musialo by z pol miasta lezec
a obecnie jest 0800 dla formalnosci ale zero reakcji
predzej dos sie skonczy
a dosy ciekawe swoja droga, udp zawsze z jednego jakiegos ip, trwa 1h i
komus irytacja przechodzi, inan sprawa ze pakietowo zapycha evpn 20 mega
ruch jest generowany przez dos jakies 10-15 mega
i wszystko dropuje ruter ale co z tego jak juz doszlo ;-(
w kazdym razie tp mnie zadziwia ze nie ma zadnego sysadmina na pl po
godzinach