Re: Znowu dziennikarzyna coś nasmarował (Gazeta Prawna)

Autor: Marcin Debowski <agatekun_at_INVALID.ml1.net>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 10:18:57 MET

Dnia 21.02.2008 futszaK <futszak@gmail.com> napisał/a:
> tylko że wade głowicy da się w sposób jednoznaczny określić, z jakością
> łącza internetowego sprawa nie jest już taka prosta, przynamiej nie ma
> prawnie uregulowanych mechanizmów umożliwiających takie określenie

Jak się nie da jednoznacznie określić w kontekscie niezgodności z umową to
pewnie nie jest to niezgodnośc istotna konieczna dla odstapienia od umowy.
Mówimy o sytuacjach gdy operator zlewa klienta aż miło. Kilka-kilkanaście
dni np. bez gotowości łącza MZ się kwalifikuje. Zresztą negowałeś
słuszność zwrotu kosztów a nie łatwość określenia podstaw odstąpienia od
umowy :)

> i komukolwiek będzie się chciało za 100zł biegać po sądach ?
> eh studenckie dywagacje

Nie wiem, nie jestem. Jak dla mnie wypadkowa nastrojów pieniaczych,
poczucia sprawiedliwości społecznej i chęci utarcia nosa arogantom z
przekonaniem, że wszyscy mogą im naskoczyć.

--
Marcin