Marcin Debowski wrote:
> Dnia 21.02.2008 futszaK <futszak@gmail.com> napisał/a:
> > chodziło o zwrot opłaty instalacyjnej jeśli klient nie będzie zadowolony
> > z usługi bo niby z jakiego powodu ?
> > Kable źle poprowadzone czy może bity krzywo płyną ?
> Odstępujesz od umowy (np. zakupu samochodu) z powodu istotnej z nią
> niezgodności. Ta istotna niezgodność to np. jakaś wada głowicy, której
> sprzedawca nie chce/nie może usunąć. Chciałbyś dostać zwrot kasy tylko za
> tę głowicę bo koła, karoseria i inne duperele są jak najbardziej w
> porządku? :)
tylko że wade głowicy da się w sposób jednoznaczny określić, z jakością
łącza internetowego sprawa nie jest już taka prosta, przynamiej nie ma
prawnie uregulowanych mechanizmów umożliwiających takie określenie
> > Usługa o nazwie "instalacja przyłącza" wykonana prawidłowo więc dlaczego
> > zwracać pieniądze ?
> Jesli to zupełnie odrębna usługa to nie można MZ odstąpic, ale jesli to
> element umowy o swiadczeniu takich a takich usług to jak najbardziej.
i komukolwiek będzie się chciało za 100zł biegać po sądach ?
eh studenckie dywagacje
futszaK
Received on Thu Feb 21 09:30:09 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 21 Feb 2008 - 09:40:03 MET